vineri, 28 martie 2008

Romania - Rusia 3-0 gol : Marica ,D. Niculae si M. Niculae

"Nu credeam vreodată să îmi aud numele în Ghencea. Sînt foarte fericit şi le mulţumesc tuturor suporterilor. Am bătut o echipă calificată la Euro, nu ştiu dacă e mult sau e puţin, însă aceste victorii ne dau încredere, iar lui nea Piţi o să-i facem viaţă grea, să nu mai ştie de unde să aleagă cînd sîntem toţi atît de buni", a spus Nico la finalul meciului cîştigat de România în faţa Rusiei.

Căpitanul echipei naţionale a României, Cristian Chivu, a declarat, miercuri, la finalul meciului cu câştigat cu 3-0 în faţa Rusiei, că tricolorii au demonstrat că formează o echipă valoroasă, care ştie să profite de slăbiciunile adversarului.

"Nu poţi să faci comparaţie între o partidă amicală şi una oficială. Rusia este o echipă importantă şi calificată la EURO. Vor fi meciuri importante şi mă vedeţi în teren fără să mă plâng. Accidentarea mea se agravează doar dacă sufăr o nouă luxaţie. Important este că am câştigat cu 3-0 cu o echipă calificată la turneul final. Ne prieşte Ghencea la fel ca fiecare stadion pe care jucăm. Ne bucură rezultatul şi jocul pe care l-am făcut în această seară. Am demonstrat încă o dată că avem o echipă de valoare, care atunci când e în situaţie favorabilă, ştie să fructifice. A fost un test util, dar să nu uităm că este doar un meci amical", a spus Chivu.

Niciun comentariu: